Doprava (odosielame v diskrétnom balení):

Kontaktné údaje:

Spôsob platby

Odoslaním súhlasíte s obchodnými podmienkami
Cena celkovo: 1.99 €

Slovenská pošta - Expres kuriér

Doručenie do 24 hodin (nasledujúci pracovný deň po odoslaní).
O odoslaní zásielky budete informovaní emailom a sms s číslom zásielky a dátumom doručenia.
V deň doručenia zásielky budete telefonicky kontaktovaný kuriérom.
Zásielky sú doručované v pracovné dni od 8:00 do 18:00.
Pri neúspešnom pokuse o doručenie je zásilka uložená na najbližšej pošte. O uložení zásielky budete informovaní sms alebo zanechaním písomného oznámenia o uložení zásielky v domovej listovej schránke.
Môžete sa dohodnúť na opätovnom doručení v inom termíne, ktorý Vám bude lepšie vyhovovať.
Zásielku môžete sledovať na www.posta.sk
Dobireku je potrebné zaplatiť v hotovosti pri prevzatí od Expres kuriéra Slovenskej pošty. Kuriérovi nie je možné zaplatiť platobnou kartou.

OK

Osobní odběr - Zásilkovna

Doručení do 24 hodin.
Balíky jsou doručovány v pracovní dny od 9:00 do 18:00 hodin.
Balíky si můžete vyzvednout dle otvíracích hodin konkrétní pobočky Zásilkovny.
Cestu zásilky můžete po odeslání objednávky sledovat na www.zasilkovna.cz/vyhledavani
Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s heslem.
Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.
Zásilku si může vyzvednout kdokoli, stačí znát heslo, které Vám zašleme emailem.
Platbu dobírky je možné provést pouze v hotovosti při převzetí balíčku v Zásilkovně.

OK

DHL kuriér

Doručenie do 24 hodin (nasledujúci pracovný deň po odoslaní).
V deň odoslania dostanete e-mail a sms notifikáciu s číslom zásielky a dátumom doručenia.
V deň doručenia ráno dostanete sms s približným dvojhodinovým intervalom doručenia a kontaktom na kuriéra.
Zásielky sú doručované od pondelka do soboty (okrem štátnych sviatkov) s možnosťou voľby časových okien vo vybraných lokalitách.
Pri neúspešnom pokuse o doručenie Vám kuriér nechá v listovej schránke oznámenie o pokuse o doručenie. Nasledujúci pracovný deň prebehne druhý pokus o doručenie. Potom je zásielka na 10 dní uložená. V tejto lehote môžete kontaktovať DHL a dohodnúť tretí pokus o doručenie.
Odporúčame ako doručovaciu adresu vyplniť tú, kde sa budete cez deň zdržiavať (napríklad do zamestnania).
Zásielku môžete sledovať na www.dhlparcel.sk
Dobierku je možné zaplatiť pri prevzatí od kuriéra v hotovosti, ako aj pomocou platobnej karty. Pri úhrade zásielky platobnou kartou je účtovaný poplatok vo výške 1,4 % z celkovej hodnoty dobierky.

OK

Garancia zajtra alebo zľava 10 €

Predajca poskytuje u niektorých svojich produktu garanciu včasného odoslania. U týchto produktov je povinný zaslať tovar kupujúcemu najneskôr do druhého pracovného dňa. V prípade, že túto povinnosť nesplní, tovar zašle v najbližšom možnom termíne s dodatočnou zľavou 10 €. Táto garancia sa nevzťahuje na objednávky, kde je dodacia adresa adresa neúplná alebo nedohledatelná v adresách Slovenskej pošty.

Odstúpenie od zmluvy kupujúcim

Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru aj bez uvedenia dôvodu. Ak chcete tovar vrátiť, je potrebné dodržať nasledovný postup: Tovar zašlite poštou na adresu: ADVANCE nutraceutics, c.o. FHB Group s.r.o., Páričkova 18, 821 08 Bratislava. Priložte daňový doklad o zakúpení tovaru (faktúru). Ďalej priložte vyhlásenie, že ste kupujúcim a na toto vyhlásenie uveďte číslo bankového účtu, kam Vám najneskôr do 14 dní zašleme peniaze. Informáciu o odoslaní tovaru späť na našu adresu nám pošlite tiež emailom na adresu info@nutraceutics.sk.

Reklamačný poriadok

Súčasťou doručenej objednávky je daňový doklad – faktúra, ktorá slúži aj ako záručný list. Reklamácie je možné uplatňovať na adrese: info@nutraceutics.sk alebo telefonicky na 950 439 360. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu poštovného v nutnej výške. V prípade neoprávnenej reklamácie nemá spotrebiteľ nárok na náhradu svojich nákladov spojených s vybavením reklamácie a súčasne ani predávajúci nemá nárok na náhradu nákladov, ktoré vznikli na jeho strane. Kupujúci bude telefonicky alebo e-mailom vyrozumený o vybavení reklamácie.

Rozpor s kúpnou zmluvou

V prípade dodania tovaru v rozpore s kúpnou zmluvou má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je taký postup možný, môže kupujúci požadovať zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. Predávajúci berie na zreteľ rozpor s kúpnou zmluvou zistený počas šiestich mesiacov od prevzatia veci, pokiaľ z povahy veci nevyplýva, že existenciu rozporu musel kupujúci zistiť už pri jej prevzatí. Zhodou s kúpnou zmluvou sa najmä rozumie, že predávaná vec má akosť a úžitkové vlastnosti zmluvou požadované, predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom popisované, alebo na základe nimi vykonávanej reklamy očakávané, poprípade akosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé, že zodpovedá požiadavkám právnych predpisov, je v tomu zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pre použitie veci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa.

Storno objednávky

Predajca si ďalej vyhradzuje právo odmietnuť vybavenie objednávky, pokiaľ sú objednávacie údaje neúplné, alebo vzbudzujú pochybnosť o skutočnej vôli zákazníka objednať tovar. O tomto odmietnutí zašle predávajúci informáciu na e-mailovú adresu zákazníka.

Informácie

Predávajúci je pri predaji výrobku povinný spotrebiteľovi s dostatočným predstihom pred uzavretím zmluvy poskytnúť také informácie, aby sa kupujúci mohol dostatočne oboznámiť najmä s jeho parametrami, cenou, so spôsobom jeho dopravy a s úhradou a lehotou dodania. Zaplatením a prevzatím veci prechádza na kupujúceho vlastníctvo kúpenej veci.

Ochrana osobných údajov

Nákup produktov on-line môže byť podmienený poskytnutím niektorých osobných údajov používateľov. V takom prípade bude Prevádzkovateľ s týmito údajmi nakladať v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonom č. 122/2013 Z.z., o ochrane osobných údajov, v platnom a účinnom znení. Osobné údaje budú plne zabezpečené proti zneužitiu. Dáta budú uchovávané a nebudú zdieľané s aplikáciami tretích osôb. Poskytnuté osobné údaje vyhlasuje prevádzkovateľ za dôverné a budú prevádzkovateľom využité výhradne v rámci spracovania nutného pre uzavretie a plnenie zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim. Na písomnú žiadosť zákazníka budú osobné údaje z databázy vymazané a nebudú naďalej spracovávané.

Prevádzkovateľ

ADVANCE nutraceutics, s.r.o. Kukulova 24, 169 00 Praha, Česká republika, IČO: 284 24470, DIČ: SK4120041607. Zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu v Prahe, oddiel C, vložka 177747. Číslo účtu: 4023676781 / 7500.

OK

Platba dobírkou

Slovenská pošta - Expres kuriér: Za zásielku zaplatíte v hotovosti pri prevzatí od Expres kuriéra Slovenskej pošty. Kuriérovi nie je možné zaplatiť platobnou kartou.
DHL kuriér: Za zásielku je možné zaplatiť pri prevzatí od kuriéra v hotovosti, ako aj pomocou platobnej karty. Pri úhrade zásielky platobnou kartou je účtovaný poplatok vo výške 1,4 % z celkovej hodnoty dobierky.

OK

Platba kartou online

Po odoslaní objednávky budete presmerovaní na stránky 3-D secure platobnej brány prevádzkovanej v spolupráci s Unicredit Bank.
Všetky údaje o platbe a vašej platobnej karte sú odovzdávané zabezpečenou cestou a ADVANCE nutraceutics ako obchodník k nim nemá žiadny prístup.
Všetky informácie sú navyše odovzdávané šifrovane.
Na stránke platobnej brány zadáte číslo karty, dátum platnosti a overovací (CVC2/CVV2) kód. Všetky údaje máte na svojej platobnej karte.
V prípade, že máte kartu zabezpečenú pre platbu na internete, tak budete ešte vyzvaní na zadanie kódu/hesla.

OK